BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 15, 2010

Hantu POO..........tutttttt...

*image ini hiasan semata-mata

kisahnya begini...cerita ni aku peroleh daripada classmate aku..kawan aku ni lelaki, diorang baru pindah kat 1 rumah ni. Rumah yang diorang tinggal ni memang crowded ngn pelbagai jenis hantu la katakan..dia ceritakan tentang pengalaman abang dia ni...pada satu malam yang dingin...angin bertiup sepoi-sepoi bahasa..malam yang sunyi dan sepi...hanya bunyi cengkerik di dengari..wahhhh..ituu sja nak di tambah bagi menyerikan cerita ni...kisah yang sebenarnya begini, pada 1 malam tu, abang dia tengah tidur..beberapa ketika, abang dia terjaga daripada tidur,.bila matanya terbuka,,,dia ternampak di hadapannya terdapat beberapa ekor pocong yang sedang memerhatikan dia..dia yang berada dalam ketakutan, berpura-pura tidur dan buat-buat tak nampak..kawan aku cakap,pocong tu nampak macam 1 keluarga,,ada ayah,ibu dan anak...mengikut cerita, dulu,kawasan rumah dia tu ada orang kemalangan, semuanya meninggal dalam kemalangan tersebut.,kejadian tu berlaku dah lama..mungkin sebab tu rumah tu dulu terabai kann..banyak lagi kawan aku ni cerita pasal rumah diorang ni,,wil be continue.....

0 comments: